LANCAR BALAI BERITA UiTM JOHOR



SEGAMAT - Sebuah portal berita secara atas talian telah ditubuhkan untuk memberi kemudahan kepada pelajar-pelajar UiTM Johor mengetahui maklumat-maklumat semasa berkenaan kampus.

Inisiatif ini sangat baik untuk memastikan pelajar UiTM Johor mengetahui hal-hal berkaitan kampus. Menurut Ketua Pengarang Berita Mahasiswa, Muhammad Akmal Ridzuan portal ini bakal memberikan satu kelainan untuk UiTM Segamat dalam aspek penyampaian maklumat kerana bersifat telus. Portal ini juga interaktif kerana boleh dilayari melalui telefon pintar.

Menurutnya lagi, peluang juga diberikan kepada kelab dan persatuan dalaman UiTM Segamat untuk beriklan dengan portal ini berkenaan apa-apa acara kelab dan persatuan dengan bayaran yang sangat minimum.

Portal ini diharap dapat memberi impak kepada pelajar UiTM Segamat untuk terus cakna terhadap isu semasa.

Posted in:

0 comments for "LANCAR BALAI BERITA UiTM JOHOR"

Leave a reply

Komen yang diutarakan melalui portal ini adalah milik peribadi. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Berita Mahasiswa. Komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Para komentar dinasihatkan bertanggungjawab dalam menulis dan elakkan komen yang melampau dan berbaur perkauman.