JPK UiTM JOHOR JELAJAH PANTAI TIMUR



KUALA TERENGGANU - Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) UiTM Johor mengambil kesempatan untuk menimba pengalaman kepimpinan di Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) 25 hingga 27 Oktober lalu.

Program yang mengambil masa selama 3 hari itu memberi impak yang besar kepada mereka untuk meneruskan kepimpinan mereka di UiTM Johor. Seramai 92 orang JPK menyertai program ini.

Masturah Azman, Setiausaha JPK Sektor A berkata program ini memberi banyak manfaat kepada semua JPK kerana pelbagai percambahan idea baru yang dibincangkan dalam perkongsian dua hala JPK UiTM Johor, UniSZA dan Universiti Malaysia Terengganu (UMT) yang dapat mempertingkatkan tahap kepimpinan dalam setiap individu dan penambahbaikan dalam setiap aktiviti yang bakal dijalankan. Beliau berkata lagi, program ini juga membuka mata JPK UiTM Johor untuk menyediakan dan melakukan aktiviti yang lebih menarik dan berkualiti tinggi bagi pelajar UiTM Johor.

Posted in:

0 comments for "JPK UiTM JOHOR JELAJAH PANTAI TIMUR"

Leave a reply

Komen yang diutarakan melalui portal ini adalah milik peribadi. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Berita Mahasiswa. Komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Para komentar dinasihatkan bertanggungjawab dalam menulis dan elakkan komen yang melampau dan berbaur perkauman.